het zal wel aan mij liggen@@@!!

Status
Not open for further replies.

yoyoman

Member
Het zal wel aan mij liggen maar nu dr geen nieuwe mensen meer bij kunnen en het afbouwen van de A2 club + het feit dat de audi a2 eerdaags gaat verdwijnen brengen mij tot de conclusie dat er eigenlijk weinig leuks meer op dit forum is.

Jeff *[17](yoyoman)[29]

Jeff Huisman
yoyoman.jpg

2000 silver coloured A2
http://www.audi-a2.co.uk/europe5.htm
 
Pas op Jeff, of anders moet RunBoy als moderator gaan optreden geloof ik!

Maar zonder gekheid. Ik sluit me deels wel aan bij wat je zegt, behalve het laatste: dit forum is nog steeds lekker actief en er komt veel interessante info voorbij.
De toekomst van het forum is bovendien nog niet definitief. Het lijkt er op dat het deels wordt overgenomen, toch?

En voor wat betreft de A2: die gaat nog heel lang mee hoor. Wordt gewoon een klassieker. Zo eentje waar je trots op kan zijn om in te rijden. Dat is al zo, en dat wordt alleen maar beter als er geen nieuwe meer te koop zijn.

--
Edo
(2003 Silver 1.4 Tdi Exclusive(SE), black interior, sport seats, JVC KD-SH909RB cd-receiver, Infinity Kappa 63.1 + Vifa on-dash tweeters, 12" Subwoofer on 300w Amp)
 
Bij mij in de wijk rijden er zo'n 4 A2's, echter weinig echte liefhebbers heb ik het idee.
Ook op de snelweg kom ik regelmatig een A2 tegen, als ik mijn hand opsteek kijken ze me meestal heel vaag aan.
Daarnaast wordt me door veel collega's al verweten dat ik een vrouwenauto heb :-(


'08/'02 A2 1.4 TDI, Ebony black, DIS, Cruise Control, sportseats, open sky system, 16"wheels
 
Daar zeg je wat, Dieselpower'. Op de een of andere manier heb ik ook het idee dat het helemaal geen zin heeft om te zwaaien naar mede-A2 eigenaren.
Ja, naar jullie misschien wel, maar veelal bekruipt me het gevoel dat ik inderdaad te maken krijg met een of ander verwaand vrouwtje dat een A2 van d'r man heeft gekregen en zich nauwelijk realiseert dat ze in een A2 rijdt!

Da's een nogal sterk en rechtlijnig vooroordeel, maar het houdt mijn handen wel aan het stuur als ik een andere A2 tegenkom...

Over flyeren: de A2 die ik op het oog had is als ik het goed heb gezien net vervangen door een gloednieuwe A3. Moeten ze natuurlijk niet gaan lopen upgraden! ;)

Hoeveel Nederlanders zwerven er eigenlijk op dit forum rond, en uit welke regio's komen we dan? Lijstje maken?

--
Edo
(2003 Silver 1.4 Tdi Exclusive(SE), black interior, sport seats, JVC KD-SH909RB cd-receiver, Infinity Kappa 63.1 + Vifa on-dash tweeters, 12" Subwoofer on 300w Amp)
 
Edo,

Gelukkig, ik dacht al dat ik de enige was die zijn hand niet altijd opsteekt.........
Volgens mij zijn er best wel een behoorlijk aantal Nederlanders op het forum.
Moet zeggen dat ik wel vaak de topics lees, maar niet vaak reageer.

Ennuh, ik woon in Zoetermeer, Z-H


'08/'02 A2 1.4 TDI, Ebony black, DIS, Cruise Control, sportseats, open sky system, 16"wheels
 
Ik oe het ook, mijn hand opsteken, maar krijg dan de blik terug: ken ik jouw ergens van dan? Woon in Capelle aan den IJssel. bij mij in rijden er ongeveer nog twee.

1.4 Petrol, Airco, remote, ABT front stripes.
 
Als ik er om vraag, dan moet ik natuurlijk ook wel meedoen:
ik woon in Hoorn NH (maar 4 jaar eerder toch vooral een bijna-Rotterdammer=Krimpen a/d IJssel).

Ik vond het hier vrij druk met A2'tjes. Maar ineens lijken ze weg. De dealer beweert dat ze verkopen als warme broodjes, maar ik zou niet weten waarheen. En Duitse A2'tjes op bezoek in het toeristische Hoorn, die tellen niet mee!

--
Edo
(2003 Silver 1.4 Tdi Exclusive(SE), black interior, sport seats, JVC KD-SH909RB cd-receiver, Infinity Kappa 63.1 + Vifa on-dash tweeters, 12" Subwoofer on 300w Amp)
 
Ik woon in Alkmaar maar mag van mijn vrouw haast nooit in haar A2 rijden [B)]
Maar ik heb pas een nieuwe rode fiat scudo bus met kenteken 26-BJ-ZR
Ik zal in het vervolg naar alle A2 zwaaien en met mijn lichten knipperen denken de mannen dat ze sjans hebben van een of andere nicht [37].
Hier in Alkmaar zijn er met Bergen dr bij zo een 10 a 15 A 2 maar ik ben dr nog geen een op dit forum tegen gekomen.
Ik zag van de week denk ik wel killabee rijden op de A9 donkere man van +- 30 a 35 jaar in een zwarte A2 nam de afslag Ijmuiden ??


Jeff Huisman
yoyoman.jpg

2000 silver coloured A2
http://www.audi-a2.co.uk/europe5.htm
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top