Lekker hoor!

Status
Not open for further replies.
Ik ben er een van het is te zien op de memberslist ik denk een stuk of 20

Jeff Huisman
GroetenvanJeff.jpg



2000 silver coloured A2
http://www.audi-a2.co.uk/europe5.htm
 
Ik ben er ook nog, kom hier niet veel meer eigenlijk.

'08/'02 A2 1.4 TDI, Ebony black, DIS, Cruise Control, sportseats, open sky system, 16"wheels
 
Ja ja, ik ben er ook nog.

Ik ben alleen niet zo'n voorstander van een apart nederlandstalig gedeelte.
Op die manier gaan we namelijk voorbij aan het eigenlijke doel van een forum als dit: kennis delen! En dat kan niet als wij ons afzonderen van de rest. En zo deel je dus ook niet in de kennis van alle Engels-lezenden hier.

Toegegeven, soms is het makkelijker om jezelf in het Nederlands te uitten, maar over het algemeen doen Nederlanders het niet slecht op Engelse forums, vind ik.

Naar mijn idee zou iedereen dus eigenlijk gewoon Engels moeten posten.
En dit forum is leuk voor koetjes en kalfjes. En zo.

Edo



--
(2003 Silver 1.4 Tdi Exclusive(SE), 95bhp/235Nm chiptuned by ABT, black interior, sport seats, heated mirrors, JVC KD-SH909RB cd-receiver, Infinity Kappa 63.1 + Vifa on-dash tweeters, 12" Subwoofer on 300w Amp)
 
Nog een A2-tje, Nederlander in België. Ben helemeel eens dat we niet zozeer moeten samenhokken als nederlandstaligen. Toch een vraaggie ivm onstabiel rijgedrag. Extreem zijwindgevoelig (Fiat Panda plus) en af en toe een tik te horen bij bocht naar rechts. Iemand hierover wat gelezen op het forum...?

Dank bij voorbaat,
Jeroen

1.4 TDI X-tend dolphin grey
 
Hoi Jeroen,

De zijwindgevoeligheid lijkt een feit te zijn. Niet iedereen heeft er even veel last van, maar persoonlijk vind ik de A2 ook behoorlijk zweverig aanvoelen bij zelfs relatief geringe windsnelheden. Weinig aan te doen. Misschien kun je de 17 inch velgen nemen, want mensen met die (brede) banden lijken nog het minst over zijwind te vallen.

En de tikken vanuit het vooronder zijn naar mijn weten vaak te wijten aan kapotte aandrijfassen. Is een A2 kwaaltje waar de garage vanaf zou moeten weten.

Over beide onderwerpen is inderdaad veel geschreven op dit forum. Dus meer details en meningen kun je je uitleven op de 'search' ;)

Groeten,

Edo

--
(2003 Silver 1.4 Tdi Exclusive(SE), 95bhp/235Nm chiptuned by ABT, black interior, sport seats, heated mirrors, JVC KD-SH909RB cd-receiver, Infinity Kappa 63.1 + Vifa on-dash tweeters, 12" Subwoofer on 300w Amp)
 
Beste A2 liefhebbers,

Voor als nog een vraag in het Nederlands:

Ik vind de A2 1.4 benzine bij optrekken/versnellen een rauw motorgeluid geven, is bij een van de forumleden bekend of hiervoor een betere isolatie mogelijk is. Of misschien een modificatie (geen oordopjes).
Er is al een isolatie-mat(orgineel Audi) in de motorkap aangebracht. Op constante snelheden vind ik het motorgeluid niet storend.

Tweede vraag:
Gaarne zou ik willen weten hoe ik deze vraag kan uitzetten naar zoveel mogelijk forumleden, uiteraard zal ik het in het Engels op het forum zetten.

Groetjes,

Ruud
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top