NL D B meeting

Status
Not open for further replies.

yoyoman

Member
Is dr iemand die zin heeft om mee te denken over nog een A2 meeting in navolging van de meeting van vandaag.
Mij lijkt Utrecht of het drie landen punt wel wat.
Maar als het hier in de buurt of ergens anders is is het mij om het even.
Ik ben woonachtig in Alkmaar
Wie heeft er zin om dr is over te brainstormen al dan niet via e mail.
 
Yo Yoyoaman,

Lijkt me een goed plan!
Al dan niet via de e-mail kun je op me rekenen!
Ik woon zelf in Zoetermeer, maar afstand is geen bezwaar.

'08/'02 A2 1.4 TDI, Ebony black, DIS, Cruise Control, sportseats, open sky system, 16"wheels
 
Als degene die Ideen hebben ze even op papier zetten en mailen naar [email protected] dan kan ik proberen om de boel te co ordineren.
Ik zelf dacht aan een zondag in April of Mei en dan iets in de buurt van Limburg of Brabant.
Het zou ook mogelijk kunnen zijn om het in het Westen van Belgie ergens te doen want dan zouden onze Britse vrienden de kans hebben om met een voordelige dag trip over te komen.
Mijn Duits is niet zo goed maar ik kan het wel lezen maar mischien kan iemand in het Duitse A2 forum even hierover posten???
:) [8D] :)

If the people who are intrested put their ideas on paper and mail it to [email protected] than I will try to co ordinate this.
I was thinking on a sunday somwhere in April or May somwhere in the south of the Netherlands or in West Belgium to give our British friend a chance to hop over just for the day.
My German is not so good but maybe can someone who can spell German without to much misstakes post this idea there???

Jeff Huisman
2000 silver coloured A2 with some options :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top