zijn dr eigenlijk veel Nederlanders hier ???

Status
Not open for further replies.

yoyoman

Member
zijn dr eigenlijk veel Nederlanders hier ???
Zo ja wie ??[8D]

Jeff Huisman
2000 A2 petrol with all thinkeble options :)
 
Hier alvast één.
Alleen nog geen A2... nog even geduld...;)

Marco Vink
Audi A2 1.2TDI
To be built Wk49/2002 | Silver | Concert II | Climate | DIS | SIDEGUARD | Winter pack | etc.
 
Jeff,

En hier is er nog één. Ben vandaag aan de rit geweest, Groningen-Utrecht vice versa. Het karretje rijdt best en er zijn zonder problemen langere ritten mee te maken, blijkt maar weer.

Hoe is het met die van jou? Na de reparatie van de achterruit alles weer als vanouds, dus goed?
Ik twijfelde voordien nog of ik de wasstraat zou gaan gebruiken, maar dat is nu wel over. Ben anders geen fan van autowassen in de winter.

Ik denk er aan een setje winterbanden en -velgen te gaan kopen. Via Audi kost dat € 560,=. Ik denk dat ik eens ga shoppen, moet goedkoper kunnen.

Ik heb overigens ook geïnformeerd naar een reservewiel: € 360,=!! Dat is dan zo'n opblaasbare, een andere zou niet achterin passen.
Als ik een wintersetje heb, kan ik er vast wel één van in de kofferbak kwijt. We zullen zien.

Groeten,

JanF

2001 1.4 Petrol Exclusive
Cobalt Blue Metallic
 
Hmm,

Ben gisteren even naar de bandenhandel geweest. Wat denk je? Audi is de goedkoopste vwb de winterbande-velgen!

De keuze is erg beperkt, zoals verwacht.
Aangeraden werd gewoon winterbanden op de lichtmetalen velgen te zetten, en die velgen dan met vaseline te behandelen tegn inwerking van pekel.
Iemand hier ervaring mee?

Groeten,

JanF

2001 1.4 Petrol Exclusive - Cobalt Blue Metallic - JVC KD-SH99RB CD/MP3/Tuner
 
Hoi,

Ik ben ook een nederlander.

Ik ga misschien ook op wintersport maar ik weet niet zeker of ik velgen/banden huur.Ik zit er aan te denken om gewoon op m'n normale banden met als aanvulling sneeuwkettingen te gaan.

Mijn ervaring met een Opel Vectra op wintersport was dat de pekel de velgen niet echt veel deed, de sneeuwkettingen wel. Ik had zelfs speciale kettingen, die de velg helemaal niet raakten maar 1 keer is genoeg.

Overigens ga ik voor de A2 van hardboard beschermingsplaatjes voor de velgen maken, was een tip van een collega. Neem een rond dtuk hardboard dat over de velg heen valt, doe een stukje schuimrubber tussen de velg en het hardboard. En dan de ketting erover.

Werkt prima als je maar een klein stukje op kettingen rijdt !


Dennis de Held

Amulet Red 1.4 Tdi
 
Trouwens,

Ik ga helaas niet naar de meeting, maar als er iemand uit nederland wel gaat...

Kun je een mok voor me mee nemen ???

Ik woon in Rotterdam, maar wil de mok ook best komen halen.

Bedankt !

Dennis de Held

Amulet Red 1.4 Tdi
 
M.b.t. de winterbanden/velgen, als eens gekeken op:

http://www.winterbanden.nl/

Wellicht goedkoper...

Marco
Audi A2 1.2TDI
To be built Wk49/2002 | Silver | Concert II | Climate | DIS | SIDEGUARD | Winter pack | etc.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top