I still miss our A2

yoyoman

Member
Since last week someone in our street here in Alkmaar the Netherlands has bought a new A2 with a big discount with a glass roof.
Looking at it and also looking at our Mercedes Aclass I still like the Audi better.
Even though there is absolutly nothing wrong with the Merc.
Which we have now for 2½ year my wife likes it perfectly she drives it most.
But it has no character like our Audi had.
 
Hi Jeff, I can imagine how you feel. I own a A2, I live in Alkmaar just like you. Its so exclusive driving one, sometimes people in other A2's blink there lights or just waving at you.....checking eachothers car out...crazy...but soooo nice. I hope you find peace in your Merc and I wish you strenght coping with this loss..;-) Groetjes, Linda
 
Bedankt voor je steun !!
Ik zie er wel een paar A2 s in Alkmaar pas bij de sportschool waar ik train (dynamic fit) 3 op het parkeer terrein.
Jet blijft een rare liefdes vorm die A2
Ik heb nu nog een bestel auto nodig voor mijn werk.
Maar als ik eerdaags misschien iets anders ga doen is er best kans dat ik probeer zo een mooie kleur A2 *(color storm) op de kop probeer te pikken.
Veel plezier met je audi als ik weet welke het is krijg je ook lichtjes van een rode merc A class 2 deurs en van en blauwe peugeot partner.
 
Er zijn er nog best wel veel in en rond alkmaar, het lijkt wel of ze populairder aan het worden zijn. Ik zal uitkijken naar de rode merc en de peugeot partner..helaas heb ik niet zoveel kenmerken van mijn A2 om te herkennen...zwart en het kenteken begint met 95-..-.. :D
In ieder geval kom ik nooit bij dynamic fit.:rolleyes:

Is inderdaad een wat vreemde vom van liefde, ik noem het altijd maar een soort statement, immers voor 90% van de anders-rijdende is een A2 een spuuglelijk ding waar je veel te veel geld voor betaald :p. Maar voor de A2 rijder is het een designerdream come true. ;)

Wat statement betreft...colorstorm...hoe groot moet de statement zijn...TOP!
 
Back
Top